söndag 17 juli 2011

Vägen ner...

... i min trädgård ser ut så här just nu! Rosorna till vänster har lite paus men många nya knoppar. Till höger ses Rosenholm och efter den två vildvuxna klematis Summersnow. Det är rosenburen med Lykkefund som syns mitt i bilden.



Från vårt sovrumsfönster...



Tehybriden Landora blommar.




Jackmanii och rosenböna tillsammans.




Gul jätteprästkrage lyser upp under ett träd.




Det blommar...




Från altanen och snett till vänster...





...snett till höger.




Klätterrosen Laguna är ny för i år. Ersätter Grand Award som jag efter tre år kan konstatera får fungera mer som en buskros och inte klätterros som jag vill. Den har fått flytta till annan plats.

3 kommentarer:

  1. Det är alltid en fröjd att se bilder från din trädgård Louise!
    Ha en fortsatt fin kväll / Kram!

    SvaraRadera
  2. Det ser ut som att ni har jättestor trädgård. Har ni det?

    Fint är det!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vilken fantastiskt vacker, grön och välskött trädgård du har!
    Men vilken stor höjdskillnad det är! Det har jag inte fattat tidigare...
    Ha en fin ny vecka, kram, Monica

    SvaraRadera