torsdag 7 juli 2011

Bling bling!

Hittade fina glasdroppar på Village som nu pryder min carmencitarönn. Passar bra att ha i ett lite mindre träd med ganska små blad, så dropparna inte försvinner i grönskan.



Det blev också en knopp till spaljeén i hörnet. Den har bara slutat som ett hål tidigare men nu stoppade jag ner en knopp som antagligen ska vara till ett skåp eller en låda men passar lika bra här. Från Cosy Home i Halmstad.



Lite kryddskyltar blev det också från Village. De säljer ut i Halmstad och har 30 % på hela sortimentet.


Lite svalare i dag, ganska skönt för en liten stund...

7 kommentarer:

  1. Här är det också lite svalare och jag har inget alls emot omväxlande väder. Då får man liksom en dos av allt.

    Mina bönor växer också i pallkrage men det finns säkert olika sorter. På mina står det tidiga.

    Fint med blingbling i lagom dos tycker jag.

    Nä, nu ska jag ut och hjälpa (dvs. komma med glada tillrop) maken med utbyggnaden av uteköket. Han kom precis hem med brädorna.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt det blev med knoppen på spaljen.
    Roligt att pynta lite i trädgården oxå. Med rätt saker och måttliga mängder förhöjer det verkligen skönheten i trädgården.
    Här regnar det idag, ganska skönt faktiskt. Hoppas det blir lite friskare luft sen.
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera
  3. Glasdropparna var verkligen fina! För tio år sedan hade jag inte gillat det, men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig...
    Här är det tryckande växthusvärme idag! Puh!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om ditt bling-bling - precis lagom i storlek!!! Har själv fuskprismor från Indiska (som såldes som julpynt) i ett äppleträd...

    Fiffigt med knoppen som slut på spaljépinnen!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  5. Linda, lindzi@inkorgen.se7 juli 2011 kl. 19:42

    Det ser fint ut med glasdropparna. Själv har jag satt ner gardinstänger lite här och var i rabatten - ser ut som snoffsiga pynt.

    SvaraRadera
  6. Gillar bling blinget //Britt

    SvaraRadera
  7. Jag längtar tills min trädgård är så "färdig" att jag kan fokusera på att blinga till den lite. Än så länge får jag lägga pengar och tankekraft på växter och rabatter. Gott så.
    Lägger dina idéer på minnet, för framtida bruk. ;)
    /Caroline

    SvaraRadera