fredag 22 april 2011

Sommar för en dag!

Mitt kurilerkörsbär blommar nu. I den här värmen går det fort, fort med allt som växer! Vi har haft över 20 grader i dag och det är bara att njuta!




Penséer fungerar alltid och blommar länge till en billig peng.



Små violer som luktar godis! Eller är det godiset som luktar viol kanske...



Carmencitarönnen



Nyklippt gräsmatta. Det mesta av snömöglet har försvunnit och med några klippningar till kommer det vara helt borta utan att jag har gjort något åt det i år.



Pilen slår ut.

3 kommentarer:

  1. Ja, det exploderar idag! Underbart är det och jag får ta mig en sväng med kameran nu, tror jag.
    Ska plantera lite perenner också.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Så fint ditt körsbärsträd blommar! Det måste vara en väldigt tidig sort, för vårt blommar inte riktigt än...
    Men varmt är det här också! Nästan sommar!
    Påskkram, Monica

    SvaraRadera
  3. Kikar in för första gången och du har verkligen en härlig blogg. :)) Ha en fortsatt skön kväll. Kram

    SvaraRadera