torsdag 25 november 2010

Bloggen görs om lite...

Det kanske är helt fel men jag chansar. Jag har tagit bort möjligheten att kommentera mina inlägg. Det har verkligen varit med glädje som jag har läst alla era snälla kommentarer men någonstans blir jag också stressad. Jag är för dålig på att kommentera hos er även om jag flitigt läser era bloggar. Det är ju lite att ge och ta i bloggvärlden precis som i övriga världen...

Bloggen kom till som en möjlighet till enkel dokumentation av alla mina projekt, mest för min egen skull. Det är jätteroligt om ni vill fortsätta kika in här och i övrigt fortsätter bloggen som vanligt men så klart lite på halvfart under vinterhalvåret! Är det något som någon verkligen vill så finns jag på mailen!

1 kommentar:

  1. Så tråkigt! jag kommer att sakna dina kommentarer! Håller som bäst på att läsa ifatt det jag missat medan jag varit borta!
    Helgkram, Monica

    SvaraRadera